--> BetOnNet -

# 30 Göteborg borta?

2009-07-06 @ 13:23:11

Spel: Vinst för Göteborghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ed/HBK-Gefle.JPG
Insats: 70 SEK (3%)
Odds: 2.45 (Nordicbet)
Spelstopp: 20.00
Plats: Örjans Vall

Halmstads BK - IFK Göteborg

Skulle säga att det är mycket svåra matcher i afton, och väldigt svårt att bestämma sig. Elfsborg tycker jag ger alldeles för lite för att det ska vara spelvärt, runt 1.30. Tycker nog att jag har hittat kvällens spel ändå även om jag är aningen osäker, därav den blygsamma insatsen. Mycket skador och avstängningar som stör, dock i båda lägren. Halmstad har spelare som Joe Sise och Anselmo borta vilket givetvis kommer bli tufft för hemmalaget. Alltid svårt att tippa ett möte precis när serien drar igång efter ett längre uppehåll. IFK har ju 5 raka vinster i bagaget som jag tror kommer att stärka dom och sen känns det som att IFK har en bredare trupp. Tror att Blåvitt drar längsta stået!


Gårdagens match:

En liten chansning som nästan gick hem. Sundsvall som tog ledningen i andra halvlek men som snabbt blev kvitterat och sen kom även ett ledningsmål, strax därefter, av Ljungskile. Man lyckades dock göra ett sista mål och fixa slutresultatet 2-2 och därmed rädda en poäng. Får hoppas på att IFK inte går samma öde till mötes o bara kniper 1 pinne, ska bli full pott ikväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback