--> BetOnNet -

Svalt på spelfronten!

2009-07-07 @ 08:43:27

Tror bestämmt att jag avstår dagens spel, då utbudet inte håller. Det enda jag hittade, om man nu ska nämna något, är den Irländska drabbningen mellan Cork City och St Patrick's Athletic. Cork ger 1.67 för vinst på nordicbet och jag var även sugen på att spela ett handicap-spel till 2.90 (0-1), men som statistiken visar så blir det ofta målsnålt för Cork på hemmaplan. Endast 7 gjorda mål på 9 matcher vilket gör att jag avstår. Kanske låter som en dålig statistik men trotts detta så har man 5 vinster av 9 hemmamatcher, alltså väldigt tajta vinster med andra ord. Skulle ändå säga att vinst för Cork City till 1.67 är relativt spelvärt, chansa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback