--> BetOnNet -

# 16 Gröndals IK - Syrianska IF

2009-06-16 @ 17:12:19

Spel: Vinst för Gröndals IK
Insats: 88 SEK (4 %)
Odds: 2.05 (Nordicbet)

Spelstopp: 18.30
Plats: Aspuddens IP

Finns många intressanta matcher i kvällens U-21 kamper men jag valde att avstå ikväll o vända mig mot Div 1 norra. Även om jag tror att Sverige har en mycket bra chans mot Vitryssland ikväll så känns det lite osäkert, mycket talar för en nervös och väldigt öppen indledning på det svenska laget.
Spelas ikväll en match i div 1 norra, Gröndals IK tar emot Syrianska IF. Statistik mässigt så ska detta inte vara några problem för Gröndals som gått poänglösa i endast 4 matcher på 2 år på sin hemmaarena. Finns inga direkt noterbara skador eller avstänningar som jag har hittat iallafall. Syrianska kommer i princip med samma uppställning som i derbyt mot Västerås senast. Detta blir första gången lagen går till mötes och jag tror på en hemmafavör!

Kommentarer

Postat av: Patrik Anderses

Gröndal låter som en sund vinnare. Valet stog mellan dem och Italien, det högre oddset gjorde att dagens spel föll på dem sistnämda. Lycka till!

Postat av: BetonnetCrew

Mm, håller med! Alltid skönt med vinst, hoppas nu bara Italien stänker in minst ett mål! hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback