--> BetOnNet -

#11 Degerfors vs BK Forward

2009-06-09 @ 11:52:50

Spel: Degerfors, handicap 0-1
Insats: 106 SEK (5%)

Odds: 1.90 (Nordicbet)
Spelstopp: 19.00
Plats: Stora Valla


Man kan inte välja och vraka på spelfronten just nu men jag har hittat något spelvärt trotts allt. Degerfors hör inte hemma så här långt ner i divsionerna, dom är starkt beslutade att ta steget upp i Superettan igen. Degerfors ångar på som tåget hemma där dom är obesegrade och endast släppt in 1 mål på de senaste fem matcherna. Forward är absolut inget dåligt lag, senast vinst mot Syrianska Kerburan med 4-3 men för dagen kommer Forward  få det jobbigt på Stora Valla mot ett alledels för starkt och rutinerat Degerfors med flera starka namn så som Sebastian Henriksson (ex ÖSK:aren).   Väljer och köra handicap 0-1 då Degerfors hemma facit ser ut som nedan. 

 Degerfors IF - Östersunds FK3 - 1

 Degerfors IF - IK Brage2 - 0

 Degerfors IF - Syrianska IF Kerburan1 - 0

Degerfors IF - Karlslunds IF HFK3 - 2

Kommentarer

Postat av: Patrk Anderses

Jag gillar egentligen inte att gå emot andras tips men här ser jag stor skrällpotential. Foward har bra form, man får dessutom slå ur underläge. ca 3 gånger pengarna på x2 kan vara värt en slant kanske, vi får se hur jag gör! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback